Consum redus de combustibil
Arocs

Consum redus de combustibil

Cu cât este mai scăzut consumul de combustibil, cu atât mai scăzute sunt costurile totale.

Arocs vine cu toate premisele necesare, astfel încât conducerea economică să nu rămână o teorie ambiguă, ci o economie reală.

Toate motoarele Euro VI se remarcă printr-un consum scăzut. La consumul scăzut contribuie și programele de rulare cu consum redus, raportul de multiplicare optimizat la puntea spate252, sistemul MirrorCam1, 271, 287 și sistemul standard optimizat Predictive Powertrain Control. Consumatorii auxiliari inteligenți și aerodinamica rafinată se ocupă de restul. Într-un cuvânt: astfel se poate economisi combustibil pe autostrăzi și drumuri naționale prin comparație cu predecesorii.

Prezentare generală a avantajelor.

  • Gamă completă de motoare Euro VI: patru clase de cilindree, 18 niveluri de putere de la 175 kW (238 CP) până la 460 kW (625 CP)
  • Consum redus datorită motoarelor economice, eficiente și timpilor reduși de schimbare a treptelor de viteză
  • Control preventiv al grupului motopropulsor, Predictive Powertrain Control, pentru reducerea consumului
  • Raporturi de transmisie pe puntea spate și transmisii orientate către aplicații
  • Consumatori secundari economici
  • Aerodinamică rafinată

Tuturor le place să economisească așa: a 3-a generație a motorului OM 471, cu sistemul de combustie nou dezvoltat și noua strategie integrată de control al gazelor arse, îi conferă camionului o propulsie îmbunătățită. Două turbocompresoare adaptate pentru fiecare aplicație sporesc performanța.

Turbocompresorul nou dezvoltat, cu consum optimizat pentru treptele de putere inferioare și medii ale motorului OM 471 din a 3-a generație, permite o economie de combustibil în comparație cu modelele sale anterioare. Și treptele superioare de putere profită de măsurile specifice motorului în ceea ce privește consumul de combustibil în combinație cu un turbocompresor cu randament optimizat. Nu doar costurile sunt reduse datorită consumului mai mic. Și emisiile de CO₂ sunt reduse.

Numeroasele raporturi de transmisie pentru puntea spate, orientate către aplicații, dar și transmisiile contribuie la scăderea consumului. Timpii reduși de schimbare a treptelor de viteză și consumatorii auxiliari economici, cum ar fi sistemul de control cu aer comprimat și pompa de servodirecție ajută la scăderea consumului de carburant.

Content om471

Motoarele Euro VI economice sunt disponibile în patru clase de cilindree de la 7,7 l până la 15,6 l și într-un număr total de 18 niveluri de putere, de la 175 kW (238 CP) până la 460 kW (625 CP).

Recircularea gazelor arse:
Prin recircularea gazelor arse răcite, în timpul arderii combustibilului se produce o cantitate mai mică de oxizi de azot și de particule.

Filtru de particule diesel:
Filtrul de particule diesel închis împiedică aproape în întregime pătrunderea particulelor. AdBlue® este introdus fără aer în fluxul gazelor arse prin intermediul unității de dozare optimizate.

Sistemul Hydraulic Auxiliary Drive care nu necesită întreținere îmbină avantajele tracțiunii integrale cu cele ale tracțiunii standard. Atunci când este nevoie, oferă un plus de tracțiune – iar greutatea sistemului este aproape insesizabilă în cazul deplasărilor pe distanțe mari. Hydraulic Auxiliary Drive este cu până la 350, respectiv 500 kg mai ușor decât tracțiunea integrală cu posibilitate de activare/dezactivare, respectiv decât tracțiunea integrală permanentă. În plus, nu există o punte motoare suplimentară. Astfel, consumul se reduce cu până la 6, respectiv 8% față de tracțiunea integrală cu posibilitate de activare/dezactivare, respectiv față de tracțiunea integrală permanentă.

Arocs este echipat cu motoare Euro VI cu patru clase de cilindree și 18 niveluri de putere de la 175 kW (238 CP) până la 460 kW (625 CP).

Pentru o rezistență aerodinamică mai mică, designul modelului Arocs a fost optimizat până la ultimul detaliu. De la bara de protecție la armătura muchiei și plafon – totul contribuie la reducerea rezistenței aerodinamice și, prin urmare, a consumului. În plus, MirrorCam1, 271, 287 opțional poate reduce consumul de combustibil cu până la 1,3 % în comparație cu oglinzile tradiționale. Un alt potențial de economisire este reprezentat de componentele aerodinamice disponibile la cerere, precum și de controlul opțional al presiunii din anvelope.

În sus